Integralni trouglovi sa malinama

                 Integralni trouglovi sa malinama


Testo:

400gr integralnog pšeničnog brašna
150gr heljdinog brašna
100gr susama
100gr lana
30gr maka
1ogr vanil šećera
100gr meda
100gr ulja
200gr kisele vode
 

Fil od maline:

400gr maline
200gr vode
150gr šećera
100gr pšeničnog griza

Fil:

Maline, vodu i šećer staviti da zakuva. Polako dodavati griz i mešati dok se skroz ne zgusne. Biće čvrsta i malo lepljiva smesa. Ostaviti da se malo prohladi, pa ga razvući u pravougaonik. Imam silikonske  podloge za pečenje na koje sam razvukla i fil (fil sam stavila na silikonsku podlogu i odgore jači celofan. Zatim sam oklagijom razvukla fil)  i testo na istu meru.

Image

Testo:

U jednu posudu staviti sve suve sastojke, a u drugu mokre. Polako u suve sastojke dodavati mokre i zamesiti testo.

 

Image

 

Testo ostaviti 5 minuta da se odmori, pa ga razviti.

 

Image

 

Razvući obe kore na meru kao i fil.

 

Image

 

Zatim staviti jednu koru, pa pomoću slikonske podloge prebaciti fil preko nje. I na kraju isto tako prebaciti drugu koru. Dok je podloga još od gore, sa oklagijom još malo preći preko sva tri sloja da se dobro sjedine. Skinuti podlogu.

 

Image

 

Prvo iseći na trake, pa onda na trouglove. Moji su bili oko 6cm, stranice.

 

Image

 

Ređati na pleh sa malim razmakom. Pekla sam na 180C 15 minuta, a vi prilagodite pečenje vašoj rerni.

 

Image

 

Izašlo mi je tri pleha trouglića.

 

Image

 

Presek trouglića, i ručice mog omiljenog pomagača :)

 

Image

Napomena: 

Nama je je bilo dovoljno slatko, ko voli više može da poveća količinu šećera ili meda.

Količina vode će zavisiti od toga koliko brašno (integralno i heljdino) upija vlagu.  Polako krenuti sa jednom količinom, pa polako dodavati ostatak tečnosti. Testo je odlično i super se razvija što se vidi na slikama.

Keksići su mekši nego u prodavnicama zdrave hrane.

 

Коментари

Популарни постови