Projice od heljde

                        Projice od heljde

 

 Potrebno: 

100gr mladog sira + 30gr 

1 jaje 100gr kisele vode 

80gr maslinovog ulja 

70gr kukuruznog griza 

60gr brašna od heljde 

5gr praška za pecivo 

3gr soli 

 

Posip: 

semenke od bundeve 

susam 

 

 Priprema:

U posudu staviti jaje, mladi sir, kiselu vodu i ulje (ja sam stavila domaće maslinovo. Mada je i sa drugim uljem sasvim ukusno i dobro). Umutiti sa mikserom da se sjedini. Dodati kukuruzni griz, brašno od heljde, prašak za pecivo i so (sir je bio slan, pa sam dodala 3gr soli). Sve lagano spojiti. 

Smesu sam sipala sa kašikom za sladoled, i ispalo mi je tačno 11 komada projica.U sredini svake projice staviti po dve kockice sira (onih 30gr). Odgore posuti sa susamom i semenkama od bundeve. Pekla sam tačno 25 minuta na 200C. Servirala sam sa pavlakom u paprici, odlično se slaže, a vi možete po svojoj želji :)

 

Image

Image

Image

Image



 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

Популарни постови